1. Regulamentul de organizare si functionare a Consiliului Local;
2. Regulamentul de organizare si functionare a aparatului propriu;
3. Regulamentul de ordine interioara;
4. Statutul localitatii;
5. Hotarârile de validare sau invalidare a mandatului de consilier;
6. Hotarârile de alegere din rândurile consilierilor a viceprimarului;
7. Componenta Consiliului Local al Comunei TUDORA;
8. Componenta comisiilor de specialitate;
9. Rapoarte anuale întocmite de consilierii locali, precum si de
viceprimar;
10. Declaratiile de avere si de interese ale consilierilor locali si ale
functionarilor publici din cadrul aparatului propriu;
11. Numele si prenumele persoanelor din conducerea Primariei TUDORA,
programul de audiente;
12. Denumirea birourilor, serviciilor, directiilor, numerele de telefon,
fax;
13. Strategii, programe privind dezvoltarea social-economica a Comunei
TUDORA;
14. Hotarârile de aprobare a bugetului local, împrumuturilor, virarilor
de credite, a modului de utilizare a rezervei bugetare, de aprobare a
contului de încheiere a exercitiului bugetar, de stabilire a impozitelor
si taxelor locale, a taxelor speciale; bilantul contabil;
15. Hotarârile de aprobare a organigramei, statului de functii,
numarului de personal si regulamentului de organizare si functionare a
aparatului propriu de specialitate, a institutiilor si serviciilor
publice de interes local, de numire si eliberare din functie a
conducatorilor serviciilor publice de interes local, precum si a celor
ai institutiilor publice din subordinea Consiliului Local;
16. Hotarârile de administrare a domeniului public si privat al Comunei
TUDORA, privind darea în administrare, concesionarea sau închirierea
bunurilor proprietate publica a orasului, precum si a serviciilor
publice de interes local; documentele ce stau la baza organizarii si
desfasurarii licitatiilor publice pentru închirierea, concesionarea sau
vânzarea bunurilor apartinând domeniului public si/sau privat al
comunei: caiete de sarcini, contracte cadru, hotarâri care aproba
organizarea si desfasurarea licitatiei, planuri de amplasare;
17. Hotarârile privind înfiintarea de institutii publice, societati
comerciale si servicii publice de interes local;
18. Hotarârile privind exercitarea în numele orasului a tuturor
drepturilor actionarului la societatile comerciale pe care le-a
înfiintat, hotarârile privind numirea si eliberarea din functie a
membrilor consiliilor de administratie la societatile comerciale si
serviciile publice de interes local;
19. Documentatiile de amenajare a teritoriului si urbanism al orasului,
hotarârile privind stabilirea mijloacelor materiale si financiare
necesare realizarii acestora: planurile urbanistice generale,
regulamentul de urbanism, planurile urbanistice zonale, planurile
urbanistice de detaliu, planurile de situatie si amplasament cu mobilier
stradal, constructii provizorii, certificatele de urbanism,
autorizatiile de constructie, certificatele de nomenclatura stradala,
avizele de schimbare de destinatie;
20. Hotarârile privind alocarea de fonduri din bugetul local pentru
actiuni de aparare împotriva inundatiilor, incendiilor, dezastrelor si
fenomenelor meteorologice periculoase;
21. Hotarârile privind construirea, întretinerea si modernizarea
drumurilor, podurilor, precum si a întregii infrastructuri apartinând
cailor de comunicatii de interes local;
22. Hotarârile si documentatiile tehnico-economice pentru lucrarile de
investitii de interes local si cele privind asigurarea conditiilor
necesare realizarii acestora;
23. Hotarârile privind asigurarea conditiilor materiale si financiare
necesare pentru buna functionare a institutiilor si serviciilor publice
de educatie, sanatate, cultura, tineret si sport, apararea ordinii
publice, apararea împotriva incendiilor si protectia civila de sub
autoritatea sa;
24. Hotarârile privind organizarea de activitati stiintifice, culturale,
artistice, sportive si de agrement;
25. Hotarârile privind protectia si refacerea mediului înconjurator,
protectia, conservarea, restaurarea si punerea în valoare a monumentelor
istorice si de arhitectura a parcurilor si rezervatiilor naturale;
26. Hotarârile privind realizarea masurilor de protectie si asistenta
sociala, cele privind protectia drepturilor copilului;
27. Criteriile pentru repartizarea locuintelor sociale si hotarârile
pentru aprobarea lor;
28. Hotarârile privind organizarea de târguri, piete, oboare, locuri si
parcuri de distractie, baze sportive si cele prin care se asigura buna
functionare a acestora;
29. Hotarârile privind atribuirea sau schimbarea de denumiri de strazi,
de piete si de obiective de interes public local;
30. Hotarârile privind conferirea persoanelor fizice române sau straine
cu merite deosebite, a titlului de cetatean de onoare al Comunei TUDORA;
31. Hotarârile privind cooperarea sau asocierea cu alte autoritati ale
administratiei publice din tara;
32. Hotarârile privind sprijinul acordat cultelor religioase;
33. Hotarârile privind asigurarea libertatii comertului si încurajarii
liberei initiative;
34. Instructiuni, norme, regulamente si circulare primite de la organele
centrale ale administratiei publice;
35. Informare privind starea economica si sociala a orasului precum si
informarea asupra modului de aducere la îndeplinire a hotarârilor
consiliului local;
36. Dispozitii cu privire la prevenirea si limitarea urmarilor
calamitatilor catastrofelor, incendiilor, epidemiilor sau epizootiilor;
37. Dispozitii privind asigurarea ordinii publice, cele referitoare la
desfasurarea adunarilor publice;
38. Dispozitii privind controlul igienei si salubritatii localurilor
publice;
39. Dispozitii privind asigurarea întretinerii si reabilitarii
drumurilor publice, proprietatea orasului, instalarea semnelor de
circulatie, desfasurarea normala a traficului rutier si pietonal, în
conditiile legii;
40. Avize, acorduri, autorizatii date în competenta primarului;
41. Raportul anual privind inventarierea si administrarea bunurilor care
apartin domeniului public si privat al orasului;
42. Ofertele de vânzare a terenurilor agricole situate în extravilanul
orasului, precum si terenurilor cu destinatie forestiera, aflate pe raza
Comunei TUDORA;
43. Lista certificatelor de producator eliberate;
44. Lista asociatiilor de proprietari din oras si a administratorilor
acestora;
45. Lista societatilor comerciale autorizate de Primaria Comunei TUDORA;
46. Lista proceselor verbale de constatare a contraventiilor;
47. Propuneri de interes public primite de la cetateni;
48. Organizarea concursurilor pentru ocuparea posturilor vacante;
49. Relatii de colaborare sau parteneriat cu ONG-uri;
50. Ordine de repartizare a spatiilor cu destinatia de locuinta si a
celor cu alta destinatie decât aceea de locuinta;
51. Actele normative care reglementeaza activitatea de stare civila,
numarul nasterilor, casatoriilor, deceselor, programul de functionare al
Compartimentului Stare Civila;
52. Activitatile si locurile în care se poate presta munca în folosul
comunitatii;
53. Modalitati de contestare, în situatia în care persoana se considera
vatamata, în privinta dreptului de acces la informatiile de interes
public solicitate;
54. Situatia lunara a beneficiarilor de ajutor social;
55. Numele si prenumele persoanei responsabile cu difuzarea
informatiilor de interes public;
56. Alte documente si informatii, care nu se excepteaza de la accesul
liber al cetatenilor, potrivit art. 12 alin. (1) din Legea nr. 544/2001.